Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Pomoc

W razie problemu z zalogowaniem proszę napisać maila (z opisem i zdjęciem ekranu w trakcie błędnego logowania) na adres agnieszka.pawlak@spciechocin.onmicrosoft.com

 

Najczęstsze problemy/pytania:

  • Jeżeli w trakcie logowania pojawia się komunikat: "Nie odnaleziono konta z taką nazwą użytkownika. Wprowadź inną nazwę użytkownika lub uzyskaj nowe konto Microsoft" – to znaczy, że źle został wpisany adres mailowy (najczęściej jest to literówka w słowie onmicrosoft lub wpisanie dodatkowej kropki, albo jej brak)
  • W przypadku gdy nie pamięta się loginu (adresu mailowego), proszę o kontakt do wychowawcy.
  • Dlaczego w czasie pierwszego logowania muszę podać nr telefonu bądź drugi adres mailowy? : Potrzebne to jest aby mieć możliwość samodzielnego odzyskiwania hasła.
  • Jeżeli nie pamięta się hasła, w trakcie logowania należy kliknąć Nie pamiętam hasła i postępować zgodnie z poleceniami pojawiającymi się na ekranie.
Data dodania: 2020-10-22 16:30:54
Data edycji: 2020-10-25 16:37:57
Ilość wyświetleń: 532

Nasi Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

"Każdy rodzący się człowiek ma dla siebie osobną gwiazdę na niebie, która mu świeci, pokiela (dokąd) żyje."

Oskar Kolberg
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej